Monday 2 February 2009

Utfordring

Jeg fikk en utfordring av Helene.

- Gå til Mine Bilder/mapper
- Velg den 6. mappen
- Finn det 6. bildet
- Sett bildet på bloggen og skriv litt om det
- Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen.


Den 6. mappen var mappen "Photo Booth", altså bilder tatt i programmet Photo Booth på dataen. Det kunne blitt et veldig gøy bilde, men det 6. bildet var dette. Meg og min "lillebror" Ben. Han kommer ofte innom rommet mitt, og da vil han se på dataen eller bare sitte ved siden av meg på senga. Når han ser jeg har sko på gulvet, tar han av seg sine egne også. Skjønn unge, som jeg vet jeg kommer til å savne masse når de flytter i april!




Videre vil jeg utfordre følgende personer (og jeg må prøve å velge personer Helene ikke har valgt, og være kjapp før alle andre blir tagget):

Bente
Adrian
Elisabet
Randi
Solvår
Lena, men hun har kanskje ikke med egen PC til Afrika.

1 comment:

2012... said...

Que nenem lindooo...

Tenha uma maravilhosa semana!

beijos