Saturday 31 January 2009

Brownies, joggings og vafler

I går kveld tok jeg atter en gang turen til Holborn og Lambs Conduit Street, der Helene og Janne Lise bor. Jeg og Janne Lise skulle se film mens Helene var og spiste curry med noen folk fra UCL, som avslutning på mission week på universitetet som hun har vært med på.
Vi bakte brownies og så City of Angels, og koste oss masse:)

Jeg overnattet, og i morges var jeg og Helene oppe klokka 9.15, fordi vi skulle møte Martin fra cellegruppa deres for lørdags morgen joggetur. Vi jogga (og gikk en del på grunn av min ikke så sykt gode kondis og billige æsj teite joggesko som gnagde) fra Holborn til Regents Park og Primrose Hill, og det var en fin tur og en bra start på dagen følte vi. Vi kom inn igjen 1,5 - 2 timer senere, og var veldig så fornøyde. Vi hang litt i stua, så et par episoder Fleksnes og Åpen Post, jeg sovnet og plutselig var dagen nesten omme! Men det er greit å ha noen slappe dager innimellom, så lenge det ikke blir hver helg. Vi får trøste oss med at vi i det minste fikk trent litt.

Så satte jeg meg på Central Line med kursen mot Alperton og huset til Leon i cellegruppa vår, der Adrian hadde laget vafler for anledningen. Det var godt (som vanlig) og Leon og hans franske samboer har mange historier å fortelle fra turer til både Brasil og Egypt.
Så dette har vært en (om enn lite produktiv) bra dag! Må sies at de fleste dagene her er bra på en eller annen måte.

(Beklager at jeg glemte å ta bilder igjen. Skal skjerpe meg, særlig når jeg til og med har hatt med kamera overalt.)

1 comment:

Helene said...

Hei. Utfordring til deg fra meg på min blogg. End of message.