Friday 23 January 2009

Krise!!!

I går da jeg skulle spise lunsj, puttet jeg som vanlig brødet (ikke grovt, selvfølgelig) i brødristeren, og trykket på knappen, men ingenting skjedde. Jeg prøvde igjen, fortsatt ingenting. Brødristeren var ØDELAGT! Som integrert engelskmann oppstod det straks en liten krise for min del, for man kan vel ikke spise brød som ikke er toastet?

Jeg må si jeg ble lettet da jeg kom hjem i kveld, og fant denne (se bilde) på kjøkkenbenken (*tar pause i bloggskrivinga, løper ned for å ta bilde, så dette ikke blir enda et bildeløst innlegg som ingen gidder lese*)

Morgendagens og fremtidens lunsj er reddet!

5 comments:

Bente said...

puh :P

Hanna said...

Haha,ser nå hvor usaklig den kommentaren kunne virke ja,men allikevel ikke da, md tanke på vårt fantistiske(& en smule urealistiske)treningsprogram;-)Tenkte litt på å sende brev jg og,fikk litt savn etter gloria og de andre..føler med deg med brødristeren,har blitt et must på hybelen og;-)kos deg videre i lodrés!:)

Thor Haakon Bakke said...

nub

Lena said...

Uff da... farlig å bli for integrert. Best å komme seg tilbake til fedrelandet og ha minst mulig å gjøre med andre kulturer som endrer oss på en eller annen mistenkelig måte! ;) Tanzania her aj kåm! :)

Solvår said...

Hehe, jasså du begynner å få dårlige uvaner...
Håper du har det bra i England og nyter tilværelsen der. Men ikke glem hvor du hører hjemme! :D Tuddeliduu