Tuesday 6 January 2009

2008

Da var juleferien, som jeg feiret hjemme i Norge med venner og familie, over, og jeg er tilbake til Alperton og blogginga, som jeg forresten også tok juleferie fra. 2008, sannsynligvis det mest minneverdige året i mitt liv, er forbi, og jeg føler for å oppsummere litt hva 2008 har bestått av.

Startet året i Perus jungel, nærmere bestemt byen Iquitos.
Deretter: Lima, Bolivia, dødsveien fra La Paz til Coroico, flytende øyer på Titicacasjøen.
Tilbake til Lima og mødresenteret.
Besøk av mamma, Carina, tante Unni og Bente. Koslige dager i Lima, tur til Machu Picchu.
Ingen vinter første del av året.
Komme hjem til Norge i mai etter 7 mnd i Peru.
Hald - bra folk, bra undervisning, trist avslutning.
Bråvending i planene til høsten, fra spansk på NTNU til ettåring i London
Festivalsommer: Action, Skjærgårds, 18:30 m/ettåringskurs og Arena
London, festival i Bath, tilbake til London
Herlige London, herlig team, herlige nye bekjentskaper.
Hjem en uke i november. Snø!
Overraskelse til familien: Jeg kom hjem til jul! (Ble en rørende stund da jeg kom hjem)
NORSK JUL! Et av årets høydepunkt, definitivt. Vil nok komme et eget innlegg om jul og nyttår, så snart jeg får lagt inn bildene.

Og nå er det sannelig 2009, og jeg sitter og lurer på hva som venter meg dette året. Og det får tiden vise... Jeg venter i spenning!

4 comments:

Eirik said...

Sånn liste var kult. Kanskje jeg skal lage en også:)

Bente said...

Herlige 2008! :D

Therese said...

Det synes jeg du skal gjøre, Eirik!
Og ja, 2008 var herlig det:)

Lena said...

Fint år søta :) Fikk ikke ringt deg i jula... kjipt. Håper på et besøk til London - kos deg så lenge! Jeg er glad i deg! :)
KLEM LENA