Sunday 11 January 2009

2008 - i flyreiser

Jeg bare tittet innom bloggen til Johanna for noen strakser siden, som jeg så ofte gjør fordi hun er flink til å oppdatere. For de som ikke kjenner Johanna, kan jeg fortelle hun er ei trønderjente som nå befinner seg i Nord-England, også som ettåring for NMS. Men ja, altså, på bloggen hennes fikk jeg inspirasjon til dette innlegget. Det var på en måte poenget med denne innledninga, for innlegget alene taler for seg selv.

Iquitos-Lima
Lima-Cuzco
Cuzco-Lima
Lima-Amsterdam-Trondheim
Trondheim-Bergen-Stavanger
Egentlig Oslo-Trondheim, men mista flyet og måtte ta toget i stedet.
Trondheim-Oslo-London
London-Sandefjord
Sandefjord-London
London-Trondheim

Så sånn var det.

4 comments:

Thor Haakon Bakke said...

det er logiske brister i reiseruten din. hvordan kom du deg til lima fra norge for eksempel? vet du var veltrent og slikt på den tiden, men det må da finnes grenser!!

Therese said...

Det er flere logiske brister i logikken din, for det var i 2007, og du var på samme fly, så det burde du jo vite;)

Thor Haakon Bakke said...

Tenkte ikke noe særlig på tallet 2007, tenkte mer de siste 12 månedene. Noe jeg ville valgt om jeg var deg for det er langt mer imponerende :)

"Tintin er kul" - kommentaren oser ikke akkurat av intellegens heller da scnhuppa :)

Anonymous said...

Kjære kusine:):) Hvis du vil lære fransk kan i anbefale å se den fabelaktige Amelie fra Montemartre m fransk tekst;);) Hihih.. Har fått dilla på den filmen.. Og the OC oppi all studeringa:D Det e skikkelig mye fin musikk te filmen. En dag skal i lære me å spille piano så i kan spille filmmusikken. Prøv å last ned Yann Tiersen - Comptine d'un autre été:):):):)

Bisous fra Trondheim:):)

Din twin!