Saturday 7 February 2009

"Blog award"


"Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og være venner. De er ikke opptatt av utmerkselser eller selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse. Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte. Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres"

Denne utmerkelsen fikk jeg i dag fra Ranveig. Tusen takk!

Så skal jeg gi den videre til 8 andre. De nominerte er:
Føler du deg utelatt, gi et lite hint, så skal vi se hva vi får gjort med det.
Jeg gidder ikke si fra til prisvinnerne, så dette blir en test for å se hvem som leser bloggen.

1 comment:

Bente said...

Hihi, jeg så den:) Men jeg sier bare tusen takk, og at jeg setter pris på å få en pris (hahaha), men jeg tror ikke jeg blogger denne.. :) Men jeg kan nevne det i neste blogginnlegg! :D Takk skal du ha ;)