Wednesday 18 February 2009

Mummi, sauna og innsjøer...


...er det jeg tenker på når jeg hører Finland. Men i morgen får nok bildet en litt bredere betydning, for kl 15.15 lokal tid er jeg i Helsinki! Derfra bærer det videre til en by, Karis (tror jeg), ca en time med tog fra Helsinki. NMS' ettåringer i England og Frankrike skal sammen med unge voksne fra noen andre europeiske land delta på en konferanse om missjon. Her kan du lese mer, hvis det skulle være av interesse.

Så nå er det bare å pakke bikinien (for sauna), joggeskoa (for friske joggeturer med den som skulle ønske det) og ullundertøyet (for i Finland er det visst kaldt ennå), så er jeg snart i Finland!

3 comments:

Anonymous said...

Kos dæ! Og husk: ei saa peitää! <3

Helene said...

pakker du ullundertøy??

Bente said...

kos dæ! :D