Saturday 20 September 2008

British Museum

I dag har det vært sol og fint vær, og jeg har vært med Helene, og vi møtte Mari som vi gikk på Hald med, og som er her i helga med to venninner. Vi tok turen til British Museum, noe som er et must, i det minste når vi bor her, følte vi. Jeg hadde selvfølgelig ikke med kamera, men Helene tok noen fine bilder, og har skrevet noen fine ord om dagen, så det kan du lese her.

Denne helga er vertsfamilien borte, så jeg og Adrian er alene hjemme. I morgen har vi invitert Janne Lise og Helene over, og det blir sikkert koselig:)

I dag har jeg faktisk vært her i England i en måned, og jeg må si de siste ukene har rast forbi. Og det tar jeg som et godt tegn på at hverdagen er over meg, og at jeg trives med det jeg gjør (og ja, det gjør jeg).

Når man går rundt i London sentrum blir man tilbudt aviser overalt. Her er den ene, som jeg liker fordi det er sudoku i den, noe som er et godt tidsfordriv på tuben. Den andre gratisavisa trykker faktisk Nemi (på engelsk, men dog), så jeg liker den også.The London Paper

Adrian og Janne Lise leser avisa på tuben.

Hvis du ikke har vært i London ennå, og f.eks. ikke har begrep om hva en tube (uttales tjub, ikke tube som i kaviar-tube), så kan jeg anbefale deg å lese denne artikkelen skrevet av Adrian, som gir et lite innblikk i Londons undergrunn.

Litt kjapt og rotete innlegg. Unnskyld meg for det.

No comments: