Saturday 30 May 2009

Enden er nær!

Ut i fra tittelen kan dette fort bli et dommedagsinnlegg, men det er nok heller enden på London-oppholdet jeg refererer til. For per i dag er det bare 5 dager til jeg er hjemme, og det er helt utrolig hvor fort tida har gått.

Tida siden 19. august har vært preget av mye hverdag og en del mer spesielle hendelser. Dere som har fulgt bloggen vet vel det meste, dere andre kan få titte litt i arkivene og lese om festival, Norge-tur i november, tur til Carlisle og Edinburgh, juleferie hjemme i Norge, diverse besøkende, tur til Finland, flere besøk, tur til Liverpool med Helene i mars, tur hjem i april, Manchester forrige helg (nei, det har jeg forresten ikke skrevet om enda, men nå vet du det..), og nå sitter jeg sannelig i Oslo og skal tilbake til London i kveld.

Sist søndag hadde vi avskjedsfest for meg, og jeg fkk noen gaver og flere fine taler. Det var kjempefint, og på en måte litt godt å få bekreftet at jeg faktisk har vært til nytte. Det er sånne ting det er vanskelig å se, og heller bare tenke at hvem som helst kunne gjort det jeg gjør. Men de har altså satt pris på å ha meg der, og jeg fikk holdt en liten tale og sagt hvor mye jeg har satt pris på å være hos dem, og takket for at de tok så godt imot meg da jeg kom osv.. Det blir litt vemodig å dra, men jeg vet jo at jeg kommer til å dra tilbake til London igjen om ikke så alt for lenge, og det er jo en god trøst. Det er ikke siste gang jeg ser dem.

Ellers så skinner sola, det er skikkelig varmt, jeg gleder meg til å komme hjem, og livet er bare herlig! Jeg er jo som regel glad og fornøyd, men jeg føler jeg er spesielt glad og fornøyd nå. Det er jo sommer, hva skal man klage på da?

Smil og vær glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får!

1 comment:

Ingrid Marie said...

Eksamen? Hehe, nei æ klage ikkje. Kan jo lese i sola, og pausejoggetura i Bymarka e god motivasjon. Så da ordne d sæ :)

Glede mæ t å få dæ heim igjen nu! Og ikkje minst, så glede æ mæ t høsten, t at du faktisk blir (nesten ufattelig), og t at vi faktisk ska bo sammen i drømmehuset deluxe! :D

Så bra du fikk ei litt ordentlig avslutning, alltid så fint å få sagt litt skikkelig t folk ka man føle og meine. Sikker på at du har betydd mye der! Og London e jo som du har erfart, ikkje sååå langt unna. Glede mæ t en London-tur me dæ.

Ses plutselig da! :D