Tuesday 12 May 2009

Joggings og musikk og sånt.

Nydelig vær i dag, litt sur vind, men sola varmer. Vært på en stor kristen messe her i London i dag, brukt altfor mye penger på CD'er og stempelputer og sånt. Men er det lønningsdag, så er det lønningsdag. Og de CD'ene kommer jeg til å høre masse på, og én av dem er den der mange kjente lovsangsband/artister gikk sammen og laget CD der inntektene går til veldedighet, så da er det ihvertfall bra! Krik Franklin, Chris Tomlin, Amy Grant, Matt Redman ++ Den MÅ jo bare være bra. De to andre CD'ene var én med et band som opptrådte i dag. The Steels tror jeg det var. Likte musikken, kjøpte plata. Og den siste var en samle-CD med Soul Survivor-sanger. Hele 3 CD-er med mange av de beste lovsangene. Fantastisk.

Var nettopp ute og løp, Uke 1 dag 2 på programmet postet litt lengre nede, bare at jeg gjorde om litt så det ble 2 min jogging og 1 min gange på intervallene i stedet for motsatt. Og det gikk fint, så formen er ikke så ille som jeg hadde forventet. Nais.

Sola skinner, jeg har litt over tre uker igjen i London, Randi kommer på besøk på torsdag, Johanna og Elisabet kommer på fredag, vi skal alle feire 17. mai sammen i Sjømannskirka, og livet er bare herlig! Hurra!

1 comment:

Anonymous said...

helene likes this!