Monday 2 March 2009

Slik ser altså en vanlig uke ut. Putt på litt ekstra kontorarbeid og praktisk arbeid noen timer i uka, pluss bibelgruppe torsdag kveld og noen timer på gymmen, så har du den faste timeplanen min. (Nei, vi jobber ikke uhorvelig mye) (Jeg vet egentlig ikke hva uhorvelig betyr, men det hørtes riktig ut) (Nå ble jeg litt usikker, men jaja..)


Denne uka blir imidlertid ikke helt normal. I morgen kommer nemlig ettåringene i Carlisle for å være med oss i London og se hva vi gjør i ei lita uke. Og det medfører en del andre aktiviteter, som fotballkamp (Fulham-Hull) på onsdag, Les Miserables (endelig skal jeg på musikal!) på torsdag, også har jeg vært så heldig å få to billetter til Tina Turner på søndag fra mora til min søsters kjæreste! Tusen takk, Heidi (du er Simply the best!) Skal bli kult å se Tina, som er 70-80 år, og fortsatt sprek nok til å holde konserter! Hvem som skal være med vet vi ikke enda, men en liten trekning blant de interesserte vil nok finne sted i løpet av uka.
Det blir gøy å samle denne gjengen igjen!
(Bildet ble tatt i Carlisle da vi var der i november)

No comments: