Wednesday 18 March 2009

Hyde Park

I dag hadde vi noen fantastiske timer i Hyde Park, fordi det var så fint vær bestemte vi oss for å møtes der. Helene skulle møte kusinen sin, så hun ble ikke med, men siden det var great success, tar vi en reprise neste onsdag og håper været holder seg.

Så et lite dikt jeg skriver i skrivende stund. Det er lenge siden jeg har skrevet dikt nå. Unnskyld at det sannsynligvis blir dårlig.

Våryre
er alle dyrene vi ser
på vår vandring gjennom Londons grønne lunger

Lekne
er vi når fotballen tas fram
og spretter fram og tilbake over gresset

Glade
er alle menneskene
som kan spise lunsj under skyfri himmel

Lyserøde
er vi etter en dag i sola
som faktisk varmer ganske godt nå

Lykkelig
er jeg når jeg går til sengs
og vet flere slike dager venter.


Jessda. Skal kanskje droppe diktet neste gang. Men sånt skjer når humøret er på topp!
Ha en strålende dag i morgen! (Det satser jeg på å ha)

3 comments:

Bente said...

Herlig Therese! :D Leser ALT du skriver, bare er ikke så flink til å kommentere :P Bra vi har fasern i tillegg ;) Klem!

Eirik said...

Diktet var bra:) Du trenger ikke droppe det neste gang.

Therese said...

Flott at du følger med, Bente!Jeg leser alt du skriver også, btw;)

Og takk Eirik, vi får se om det ikke blir et par dikt til når inspirasjonen er der. :p