Tuesday 17 March 2009

15 grader og sol

Er jeg ikke heldig? Livet i London er herlig akkurat nå!

I dag gikk jeg en tur i London sentrums gater etter å ha sendt Maria av gårde sammen med flyvertinnen og et "Jeg reiser alene"-skilt på Standsted. Vi har hatt en fantastisk uke sammen, og jeg håper hun synes det var fint å være med meg også, selv om hun ikke ville skrive det i blogginnleggene sine. Du vet, sånt sier man jo ikke rett fram til søsken.

Og Carina bestod førerprøven i dag, og "tok en Therese" som hun sa, ved å parkere Golfen min ved biltilsynet i går og kjøre til skolen etter bestått oppkjøring. Grattis, lillesøss! Flink jente! (Og vær forsiktig med bilen min på nullføre, jeg trenger den når jeg kommer hjem)

Og på torsdag skal jeg og Helene til Liverpool for helgen. Det blir kongebra!

Flere bilder fra uka som gikk kommer så fort jeg får rotet meg til å legge de inn, men først må jeg rydde rommet, som ikke ser ut etter to uker i strekk med overnattingsgjester!

1 comment:

Anonymous said...

Mhm. Og dette går for tiå på norsk tv...
*grøss*
Bare bli i England du...for din del :)