Tuesday 19 August 2008

Pictures

I feel this blog has too few pictures, so now I'll come with an update for the whole summer. Afterwards I'll try to write something about me coming to London, because that's where I am right now!
(Jeg føler denne bloggen har vært litt fattig på bilder foreløpig, så nå skal jeg komme med en liten bildeoppdatering i anledning at jeg har lagt inn bildene på dataen. Deretter skal jeg prøve å samenfatte et lite innlegg som omhandler min ankomst til London, der jeg befinner meg i skrivende stund!)

First out is a bbq/ game night we had at Adines, sometime in June..
(Først ute er grillkveld/spillkveld hos Adine, en gang i juni.. Tror det var ca den 16. juni.)

Ute på terassen til Adine
Hesteskokasting på gang. Adine har stilen inne!

Badmintonturnering ble det også. Martin og Randi tok poeng her fordi jeg stoppet for å ta bilde..

Mobilen til Randi viser stadig sin gode evne til å overleve, denne gangen havnet den i isen.

Det neste som skjedde var Action i Bø i Telemark. Det eneste bildet jeg har fra denne begivenheten er dette, som jeg tok på toget:Hvis noen vil se flere bilder fra Action, så ligger det mange på krik.no/action
Da jeg satt og spiste nista mi på togstasjonen i Sandefjord, kom det en fugl som også ville ha litt mat:

I slutten av juli dro jeg til Åpta for å være med på ettåringskurs og 18:30-festivalen, i forbindelse med at jeg skulle til London.

En liten gjeng på veg til en badeplass like utenfor campingen vi lå på...


Vannet var faktisk varmere enn man skulle tro, til å være en bekk!


Jeg, Helene og Jahanna ble med på klatring/rappelleringsseminaret. Her er jeg klar til rappellering!

Johanna og Helene i veggen.

Det var stort sett det jeg hadde av bilder fra sommerferien. Jeg skal skjerpe meg og bli bedre til å ta med kamera, lover!

(I know I swiched to Norwegian, and I'm sorry. I'm a bit confused right now..:p)

1 comment:

Anonymous said...

Gleder meg til å se bilder fra London! <3