Friday 15 August 2008

Utreise

Nå nærmer utreisen seg med stormskritt, og jeg begynner å innse at jeg snart igjen skal reise fra Norges vakre land. Det er godt å tenke på at det bare blir en 3-timers flytur som skiller meg fra kjente og kjære denne gang, selv om jeg tror at jeg skal klare å holde hjemmelengselen nogenlunde i sjakk.

Jeg kommer til å bo hos en indisk/engelsk familie (far er indisk, mor er engelsk) med to barn, på henholdsvis 1,5 og 0,5 år. Så det vil nok bli litt kurryfylt mat de neste 10 mnd. Jeg skal forresten bo der sammen med Adrian, en hyggelig nordlenning jeg fikk møte for et par uker siden.

Menigheten jeg skal jobbe i er en gankse multikulturell menighet, med en god del indiske medlemmer. Og jeg som trodde jeg endelig skulle få britisk aksent, men så blir den indisk i stedet...

Jeg ser virkelig frem til dette året, og tror det er en mening med at jeg drar til London om 4 dager, og jeg ber om at dette må bli et år je gkan virkelig vokse på!
Jeg vil også gjerne at folk ber for meg mens jeg er borte, hvis de husker det. Dette har vi også blitt oppfordret til av NMS:)

Hvis noen kommer på noe som det kan være lurt å ha med, så er det bare å gi meg tips! Jeg har ikke begynt å pakke så veldig seriøst ennå, så det er god plass i kofferten foreløpig!

Jeg skulle gjerne rukket å møte alle sammen for å si hadet før jeg drar, men det er det dessverre litt knapp tid til, så jeg må bare si at alle er velkomne til å stikke innom og si hei hvis de er i London! So long!

6 comments:

Anonymous said...

Gratulerer med nordlendingen du fikk dæ da! E han din t odel og eie? Du bør vel kjør på med superhot tacosaus i kveld da, sånn at du e litt forberedt på d du får servert i London;)

Helene said...

Haha..jeg blir med på den. gratulerer med nordlending!! men du,hvorfor har du så god plass a?jeg har ikke begynt å pakke,men jeg ser ikke for meg at jeg får god plass?!hm..eller,vet ikke jeg? og jeg lover å komme innom å si hei:)

Anonymous said...

Solkrem! Det er alltid lurt.

Og pass
Undertøy
Gensre
Bukser
T-skjorter
Mobil
Mobillader
Mac
Maclader
Flybilletter
Tannkost m/tilbehør
Diverse sko
Sokker
Jakke for både sol og regn
Regnbukse
Shorts
Bikini
Belter
Kjole
Skrivesaker
Bibel
Førerkort
Pund

...og godt humør.

Vær så god.

Therese said...

Takk, Ørjan! Nå trenger jeg ikke tenke på pakkeliste!:)

Eirik said...

Hei og hopp:) Takk for kommentar! Jeg hilser tilbake fra Margrethe. Hun var den eneste i rommet nå. Jeg skal hilse videre til andre etter hvert. Ha en fin dag:)

Kristin! said...

hei hei!

"Skulle gjerne rukket å møte alle før jeg drar, men det er litt knapp tid"
Må si meg ganske fornøyd med at jeg har fått møtt deg 2 ganger, hehe!
Håper du får ett fantstisk år!
Mi snakkes i desember eller noe!
E gleder meg allerede!

klem fra jenta som kan sette trondheim på lista over steder hun har vært!