Monday 18 August 2008

Pakking!

Jess, da er det 16 timer til flyet går fra Værnes, og jeg har offisielt begynt å pakke! Eller, det er vel strengt tatt ingenting som har havnet i baggen ennå, men senga og sofaen er ganske full av klær, bøker, ting&tang. Må si jeg ikke ser helt optimistisk på det å få alt ned i to kolli, men jeg og Hanna gjorde mirakler i Peru da vi skulle pakke, så hvorfor ikke denne gangen også?

Dette har jeg foreløpig tatt frem:
*3 Karsten Isakchsen- bøker
*Bibelen + krimbok av Jo Nesbø + "Brev fra en skeptiker"
*Liggeunderlag (skal jo på sommerens 5. festival på torsdag)
*ALT FOR MYE klær. Men skal jo tross alt bo borte i 10 mnd.
*Scrapbook, så jeg har litt å holde på med
*Skjerf for kalde høstdager i London
*KRIK-håndkle
*Div toalettartikler

Så det er som du kanskje ser, en god del som mangler fortsatt. Jeg ser for meg en sen natt med pakking, men det er jo bare litt av sjarmen med reising, og ikke et helt ukjent fenomen. Jeg tror grunnen til at pakkinga er utsatt så mye, at jeg rett og slett ikke skjønner at jeg flytter i morgen!

Men nå blir det pause i den så vidt påbegynte pakkinga, fordi min kjære søster Maria har brownies klar på stua!

No comments: