Monday 3 November 2008

Borte kjempebra, men hjemme best!

I morgen har jeg muligheten til å sjekke inn online på ryanair.com, og det er fordi jeg på torsdag flyr til Norge. Jeg skal hjem i anledning min bestefars 75-årsdag, noe som resulterer i tre dager hjemme i Norge!

Julegavene ligger klare i håndbagasjen, og senga hjemme er forhåpentligvis snart oppredd og klar til å ta imot meg. Må si, at selv om jeg ble vant til å være borte hjemmefra i fjor, så er ingenting som hjemme, og etter snart to og en halv fantastiske måneder her i England, skal det bli godt å komme hjem en tur til familie og venner.

Det blir ikke lange stunden her i London før jeg drar bort en tur igjen, da for å besøke ettåringene i Carlisle i Nord-England. Det skal bli spennende å se hvordan de har det, og hva de gjør. Vi skal muligens en tur innom Skottland også, da det ikke er veldig langt fra Carlisle. Har hørt Edinburg er en nydelig by!

1 comment:

Ingrid Marie said...

...og alle sammen gleder seg!...

:D