Tuesday 16 June 2009

Blogge, blogge..

Jeg fikk lyst til å blogge. Men så kommer jeg ikke på noe å blogge om. Og da blir det vanligvis bare pjatt, som ikke er noe interessant å lese om uansett. Men fordi jeg har lyst til å skrive noe, så pjatter jeg ivei, så får den som gidder lese. Så her er noen tanker en sen tirsdagskveld.

Jeg har ikke fått meg sommerjobb i sommer. Egentlig ganske deilig, fordi da får jeg tid til å gjøre akkurat det jeg vil. Henge med venner og familie de dagene de ikke er på ferie, sole meg hvis sola kommer fram, spise is hvis det blir varmere, sove lenge og få dårlig samvittighet for å sløse bort halve dagen, og andre ting man gjør når man har ferie hjemme.

Jeg skal på Skjærgårds da, det blir gøy. Roadtrip. Håper vi får lånt oss en litt større bil, for det kan bli i trangeste laget med 4 stk i Golfen..

Også skal jeg kanksje på Moldejazzen, fordi Jamie Cullum kommer til Norge igjen. Og siden forrige konsert jeg var på med ham var knallbra, frister det å dra igjen! Og denne gangen har jeg faktisk hørt sangene hans, og kan synge med!

Til helga skal jeg være leder på Midtsommerleir på Mjuklia, og jeg skal ha bibeltime! Det er helt nytt for meg, og veldig spennende! Det minner meg på at jeg kanskje bør forberede den bibeltimen snart. Temaet er skapelsen. Hvis du har en ferdig forberedt bibeltime jeg kan låne, er det bare å si ifra!

Nå merker jeg hvor kjedelig dette blir, så jeg tror jeg legger meg nå. Tips meg om det er noe du vil jeg skal blogge om. Kan være alt mulig, jeg er veldig åpen for forslag. God natt!

1 comment:

ane said...

Lykke til med forberedelsene til bibeltime, det går nok bra skal du se! Dersom du trenger noen bøker e.l er det bare å komme innom kontoret.