Wednesday 15 April 2009

Kveldsnytt 15.04

Service: Jadda, selv om det ikke er internett i huset jeg bor i nå, så blir i alle fall senga mi skiftet på en gang i uka, og jeg får nye, rene håndklær på rommet. Skal ikke klage på det!

Ernæring: Jeg har begynt å kokkelere litt selv, og jeg må si jeg faktisk liker maten jeg lager. Stort sett.

Gledelig nyhet: Jeg skal hjem om 8 dager, det gleder jeg meg masse til. Blir hjemme i nesten to uker. Og jeg skal HJEM om 7 uker, noe som ikke gir meg mye tid igjen i London, som er ganske trist og litt godt.

Trist nyhet: Helene har dratt til Florida for et par uker, så får ikke sett henne på over tre uker. Uvant. Adrian er tilbake i Norge, mens jeg og Janne Lise holder fortet i London.

Påska i London: Skjærtorsdag hadde vi fotvasking- og nattverdsgudstjeneste i kirka. Langfredag var det påskeverksted med påfølgende gudstjeneste. Påskeaften er som juleaften her- en vanlig dag. Jeg spiste likevel påskeegg, og jeg og Janne Lise var på kino. Første påskedag: Var på 2 gudstjenester i kirka, og på restaurant med de få på min alder fra menigheten på kvelden fordi de nå var i byen på ferie (de fleste studerer i andre byer)

Det var en kjapp oppdatering. I dag var det nesten 20 grader i London. Herlig.

3 comments:

Johanna said...

rent sengetøy HVER uke? :O Impressive!

Og hvorfor skal du hjem om 7 uker? Jeg trodde vi måtte vente til slutten av juni..? Din luring!

Eirik said...

herlig oppdatering:)

Mari said...

I dag var det hvertfall 37 grader i Thailand...
Jeg tror livet i Norge kommer til å bli hardt uten Starbucks!
Livet bra i London?