Saturday 25 April 2009

Dårlig med aktivitet

Jeg vet det. Hva skal jeg gidde å skrive da?
Er hjemme en tur nå, skal på kurs og diverse feiringer, pluss at det er godt å bare se venner og familie igjen, de fleste har jeg ikke sett siden jul eller enda tidligere. Reisen gikk bra, blablabla, godt å sove i senga til Carina igjen (den har jeg sovet i hver gang jeg har vært hjemme siden jeg kom hjem fra Peru for snart et år siden) Og det er koselig:)
Litt kaldt i Trondheim, selv om overgangen ikke var alt for stor denne gang, så er det forskjell på 20 og 13 grader. (Ja, det var 20 grader i London på onsdag, jeg gikk i t-skjorte, slippers og shorts, og Janne Lise og jeg hadde ordentlig piknik i Hyde Park - koselig)

Litt av hvert som skjer hjemme, men tid til å slappe av er det også. Jeg kjenner jeg gleder meg, og dette har jeg nevnt før føler jeg, til å bli student i Trondheim, og til å slutte å føle meg dummere enn andre bare fordi de lærer masse rart hver dag, mens jeg synger barnesanger og spiller bordtennis. Heldigvis vet jeg at den kunnskapen jeg får i England og i St.James kommer til å være så mye mer verdt senere enn å vite hva en diff-likning er eller kunne navnet på alle musklene i kroppen eller hva de nå lærer oppå Gløs.

Så, alt til sin tid. Studiene begynner snart nok uansett. Og nå er det tid for å sove. Og i morgen er det tid for å slappe av litt mer, kanskje stikke innom KVT og OFF-weekend, og for å dra på lørdagsmøte i Salem og Frekvens-konsert i Betania etterpå. God natt!

1 comment:

Thor Haakon Bakke said...

yo. hva er tlf.nr. ditt i england? kos thor haakon