Tuesday 17 June 2008

London - here I come!

"Du blir tilbudt plass på U Turn i England, mest sannsynlig London til hausten." lød meldinga som tikket inn på mobilen for noen få strakser siden.

Det betyr at jeg skal tilbringe tida fra en gang i august i år og til denne tida neste år i London, til sammen 10 mnd, som ettåring for NMS!

Dette kan komme som sjokkerende nyheter på mange, fordi det er en bråomvending av planer, men som lett kan sees i sammenheng med bl.a. tidligere blogginnlegg om manglende omslagsark.

Nå skal det sies at jeg har flere grunner enn manglende studieplass til å dra, og åndelig vekst er en av hovedgrunnene, da arbeidet jeg vil utføre er menighetsarbeid i en menighet i London. Det viser seg at jeg ikke trengte å savne Starbucks lenge før jeg er tilbake i en storbymetropol som serverer denne herlige drikken!

2 comments:

Bente said...

*sjokk*

seriøøøøst?? da blir det Londontur også til neste år, woho! :D hehe.. :) hvordan kom du på dette da?

Kjetil said...

Høres ut som en god plan T! stå på ;)