Wednesday 4 June 2008

Bloggings!

Etter å ha vent meg til blogging under oppholdet i Peru, har jeg nå ambisjoner om å klare å opprettholde blogginga, bare denne gang på det litt mer personlige plan. Dette fordi at venner og familie som kanskje er et stykke unna, samt bloggerlesende besteforeldre kan følge med litt på det jeg gjør og fyller hverdagen min med.

Jeg befinner meg for tiden på det vakre sørlandet- nærmere bestemt Mandal og Hald Internasjonale Senter, der vi er igang med sluttspurten av skoleåret. Spurten er ikke så hard - late sommerdager, undervisningsdager og kosedager passer meg godt, og jeg trives kjempegodt her på skolen, og gruer meg til avslutninga om ei drøy uke. I morgen er det Sør-Amerikakveld på programmet, men jeg skal ikke røpe så mye av programmet før programslipp i morgen. Kan røpe det blir litt dansing, men det kom vel ikke som noen overraskelse.

Videre framover skal jeg prøve å blogge litt om sommerplaner, fremtidsplaner, interesser, opplevelser, festivaler (skal på tre stk i sommer) osv.. Det er bare å stikke innom og se etter oppdateringer.

Jeg ser dette kan virke litt vel ambisiøst, men det er lov å sikte høyt, og satse på det beste. Blir det slappe perioder med blogging, er det bare å mase på meg, så skal jeg alltids få delt noe.

God fornøyelse, og takk for at du kommer til å legge igjen kommentarer på det du leser;)

Therese:)

1 comment:

Anonymous said...

Hurra for ny blogg!