Thursday 4 March 2010

..og det ble liv!

Blogtellern min gir meg jevnlig oppdateringer på om det er noen som er innom bloggen, og i dag mottok jeg en e-post om at det var nye 100 som hadde vært innom, og det siden 18. januar.

Så da tenker jeg; er det fortsatt noen der ute med forhåpninger om at jeg kommer til å begynne å skrive noe igjen, eller er det bare tilfeldige som ramler innom bloggen i ny og ne?

Hmm.. Jeg tviler på at jeg fortsatt har noen faste lesere etter å ikke ha blogget på noen måneder, men på den andre siden er det jo gøy å bare ha en blogg for sin egen del, så kan jeg om 5 år gå tilbake til bloggen og sjekke hva som skjedde i livet mitt året jeg fylte 22. Det hadde jo vært litt kult. Nesten som en dagbok, bortsett fra at jeg ikke bretter ut hele mitt personlige liv som så mange trendbloggere gjør. Vet ikke helt hva jeg synes om det jeg, da..

Men da sier jeg det sånn, mest for meg selv, at hvis det er noe spesielt som skjer, så skal jeg vurdere å skrive om det. Jess, kanskje jeg er i gang igjen? :)

No comments: